VB Airsuspension

JAAROVERZICHT 2020 - EEN BEWOGEN JAAR

Geplaatst op 22-12-2020

2020 wat een jaar! Waarschijnlijk had niemand verwacht dat het allemaal op deze manier zou lopen. Een bewogen jaar voor iedereen en nog een hoop onduidelijkheid hoe het er in 2021 uit gaat zien. Toch willen we samen met u terugblikken op de voor ons belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen jaar:

Bedankt!
We willen u graag bedanken voor het vertrouwen en de prettige samenwerking van het afgelopen jaar. De afgelopen maanden hebben we helaas te kampen gehad met langere levertijden en haperende communicatie door verschillende omstandigheden zoals Covid-19, de verhuizing naar ons Logistics Centre en de grote orderintake. Zelf vinden we dit ook heel vervelend, we zijn bezig om dit op te lossen zodat we begin 2021 weer goed van start kunnen gaan. Daarnaast doen we er alles aan om herhaling te voorkomen. Zonder ons VB-Partnernetwerk en onze klanten, leveranciers en medewerkers zouden we namelijk niet staan waar we nu staan. We hebben ervan genoten om dit jaar wederom met en voor u te werken. Wij kijken ernaar uit om ook volgend jaar weer verder te werken aan een langdurige relatie met u als VB-Partner.

Vakantieperiode
Van donderdag 24 december 2020 tot zondag 3 januari 2021 genieten wij van de kerstvakantie en zijn we daarom compleet gesloten. Vanaf maandag 4 januari 2021 zijn wij vanaf 08:00 CET weer te bereiken.

Wij wensen u en uw familie fijne feestdagen en een gezond, voorspoedig en succesvol 2021 toe!

Met vriendelijke groet,
Team VB-Airsuspension